bgiamge
Astăzi, soluțiile IT reprezintă cheia succesului.
Să dezvoltăm împreună pentru succesul reciproc!
bgiamge
inorder

În vederea succesului ca echipă, fiecare membru contează.

bgiamge
Prisma
Eficientizați gestiunea
afacerii dvs.
cu ajutorul produsului nostru,
Prisma.
bgiamge
leave it

Lăsați soluțiile IT în grija profesioniștilor noștri.

bgiamge
itpluscluster
Avantajele grupării în clusterul IT Plus
le vedem în proiectele inovative,
respectiv în managementul comun al competențelor și resurselor.

În avantaj cu noi!

Dezvoltare software

Dezvoltare software

Dezvoltăm aplicații cu mare valoare adăugată pentru desktop, web și dispozitive mobile, adaptate cerințelor individuale și personale ale clienților noștri.
Web + Comerț electronic

Web + Comerț electronic

Web-ul este punctul nostru forte! Aveți nevoie de o pagină web profesională sau de un magazin virtual, ori de o aplicație web customizată? Noi le realizăm pentru Dumneavoastră!
Sisteme CRM + ERP

Sisteme CRM + ERP

Oferim soluții complete societăților aflate în dezvoltare, prin care acestea pot obține un grad mai ridicat de transparență, precum și procese decizionale și de management eficiente.
Marketing online

Marketing online

Pentru ca un site web să își atingă scopul comercial, acesta trebuie să genereze în mod constant noi clienți! Echipa noastră vă poate ajuta în acest lucru!

Despre noi

Enetix Software Srl. a fost înființat în anul 2006 în Regiunea centrală a României, la Miercurea Ciuc, ca o societate oferind soluții, respectiv servicii IT de calitate. Datorită dezvoltării continue a sectorului informatic, suntem prezenți cu o gamă extinsă de servicii și excelente competențe profesionale în domeniul dezvoltării, programării de produse software individualizate, soluții IT pentru afaceri, aplicații online comerciale, pagini web, magazine virtuale, aplicații mobile, respectiv în cel al consultanței informatice aferente acestora. Serviciile și produsele noastre software proprii sunt distribuite atât pe piața locală, pe cea românească, cât și pe cea internațională.

Datorită proiectelor noastre IT la nivel național și internațional oferind soluții complexe, dezvoltatorii de software și managerii de proiecte din echipa noastră, pe lângă experiența profesională din ce în ce mai vastă, reprezintă viziuni inovatoare, flexibile și orientate către rezultate. În baza acestora, realizăm soluții software cu mare valoare adăugată, prin care clienții noștri își pot extinde competitivitatea și succesul.
Misiunea Enetix constă în dezvoltarea de soluții informatice inovatoare cu mare valoare adăugată, respectiv asigurarea serviciilor aferente, contribuind astfel la dezvoltarea și succesul garantat al clienților noștri. Credem, că precizia, calitatea, flexibilitatea și fiabilitatea constituie principalele noastre valori.
Rezultatele muncii noastre persistente și de succes în cifre:

11
Ani
120+
Proiecte de succes
7
Țări
4
Continente

Tehnologii


.NET

  • C# / VB.Net
  • ASP.NET
  • ASP.NET MVC
  • WinForms
  • WCF

PHP

  • Magento
  • Drupal
  • WordPress
  • Joomla!

Mobile

  • iOS
  • Android
  • MoSync
  • PhoneGap
biglogo

Java Script

  • Java Script
  • jQuery
  • WebGL

CSS

  • CSS 3.0
  • Bootstrap
  • LESS
  • Sass

Databases

  • MS SQL Server
  • MySQL
  • Oracle
  • PostgreSQL

Model de lucru

hover
bnv

Analiză

În baza nevoii clientului evaluăm posibilitățile, pe care le transformăm în concepte detaliate, astfel procesul de dezvoltare devine planificabil, costurile putând fi estimate în prealabil.
hover
bnv

Planificare

Pornind de la idee, elaborăm planul în care identificăm cazurile de utilizare esențiale, serviciile de bază ale sistemului și construim arhitectura acestuia.
hover
bnv

Dezvoltare

În decursul acestei etape lucrăm la elaborarea completă a programului sau a sistemului, în colaborare, interacțiune continuă cu clientul, încheind etapa cu testări aprofundate.
hover
bnv

Instalare

Este important ca software-ul care urmează a fi predat să corespundă indicatorilor de calitate și cerințelor clientului. La nevoie, asigurăm și asistență în utilizarea programului/sistemului, precum și mentenanță și suport tehnic.

Servicii

Activitatea principală a Enetix se bazează pe un spectru larg de servicii de dezvoltare soluții software, despre care puteți găsi informații detaliate mai jos:

  • Dezvoltare aplicatii customizate
  • Implementare CRM
  • ERP, aplicatii de gestiune a afacerii
  • Design și dezvoltare web
  • Magazine virtuale
  • Aplicații mobile
  • Outsourcing
  • Marketing online
  • Hosting

Dezvoltare aplicatii customizate

Realizăm produsele noastre software pentru desktop, web și dispozitive mobile în baza cerințelor primite de la clienții noștri, urmând specificațiile de sistem elaborate în detaliu. În decursul întregului proces de dezvoltare, pornind de la proiectare până la implementare, oferim produse cu buget transparent și planificabile în timp.

De fiecare dată selectăm și aplicăm cea mai potrivită tehnologie sau platformă, în funcție de particularitățile clientului, respectiv ale proiectului. La selectarea platformei preferăm pachetele software open source pentru sustenabilitate pe termen lung și upgradabilitate. Asigurăm și asistență, respectiv întreținere ulterioară pentru aplicațiile implementate de noi, menținând legătura cu clienții noștri și făcând tot posibilul, ca ei să fie pe deplin mulțumiți de produsul software comandat.

De-a lungul timpului am acumulat experiență semnificativă în executarea de aplicații operative și de gestiune a afacerii, aplicații web, e-Business & e-Commerce, respectiv aplicații corporative complexe pentru web sau desktop.

Implementare CRM

Astăzi, majoritatea companiilor mici au deja programe de facturare și de contabilitate, iar cele mai mari dispun de sisteme integrate de management. Aceste sisteme gestionează produsele, veniturile și costurile, însă, de la clienți se primesc o multitudine de date și informații importante, care de multe ori nu sunt incluse într-un sistem unificat. La acest lucru servește CRM-ul, ca sistem de management al relațiilor cu clienții, în care informațiile sunt stocate într-o singură bază de date partajată, astfel încât angajații le pot accesa în orice moment.

SugarCRM CE, având milioane de utilizatori, este o aplicație web cu sursă deschisă a cărei arhitectură o cunoaștem foarte bine și o putem individualiza în funcție de cerințele clientului, dezvoltând module și funcții noi și individualizate, putând rezolva și generarea de rapoarte specifice sau chiar integrarea în sisteme ERP. Un mare avantaj constă în faptul că fiind o aplicație web poate fi accesată prin internet de oriunde și de pe orice tip de dispozitiv, inclusiv cele mobile.

Prin această soluție oferim clienților noștri posibilitatea de a crește eficiența, respectiv transparența din punct de vedere decizional a activității de vânzare, de relații cu clienții și de marketing a afacerii lor.

ERP, aplicatii de gestiune a afacerii

În menținerea, respectiv creșterea competitivității societăților, administrarea bugetului, urmărirea stocurilor, analiza indicatorilor economici sau chiar în luarea deciziilor strategice, informația exactă, actuală poate constitui un factor esențial. Acesta este rostul unui sistem integrat de management al afacerii, cunoscut și sub numele de ERP, care, pe lângă faptul că dispune de o gamă largă de instrumente, corespunde formelor și prevederilor legale locale și internaționale în vigoare. De-a lungul anilor am luat parte la dezvoltarea și implementarea mai multor sisteme specifice de management al afacerilor.

Cel mai important sistem al nostru, care funcționează fără probleme de mai mulți ani este PIRO ERP, care a fost proiectat companiilor specializate în producția de bijuterii, însă se poate utiliza și în alte sectoare industriale bazate pe procese de producție manuală.

Cel mai nou produs al nostru este sistemul de management Prisma, care este o soluție IT bazată pe web, destinată în special întreprinderilor mici și mijlocii care dispun de mai multe puncte de lucru. Cu Prisma prin intermediul internetului se pot urmări, analiza datele din toate punctele de lucru, economisind astfel costurile legate de deplasare și logistică, eficientizând procesul decizional prin asigurarea unei imagini de ansamblu, în timp real, asupra stocurilor, plăților, rapoartelor, într-un cuvânt asupra întregii companii.

Design și dezvoltare web

Datorită popularității crescânde a internetului, pe lângă mijloacele de comunicare clasice, prezența online s-a dovedit a fi de o importanță majoră pentru multe persoane fizice, întreprinderi, instituții și organizații non-profit.

Soluțiile web constituie punctul nostru forte, pe care le oferim printre serviciile noastre de bază încă de la înființarea companiei și ne adaptăm în mod dinamic la cele mai noi trenduri. Suntem conștienți de faptul că prezența online a clienților noștri stă, de multe ori, la baza succesului afacerii lor, drept pentru care acordăm o atenție deosebită elaborării lucrărilor grafice individualizate, proiectării de pagini web ușor de utilizat și utilizării celor mai moderne limbaje de programare. În faza proiectării site-urilor web punem accent deosebit pe realizarea de pagini/interfețe optimizate și pentru dispozitive mobile, respectiv pe utilizarea de sisteme de management al conținutului (CMS) robuste, răspândite la nivel global, care asigură o administrare simplă pentru oricine. Când vine vorba de web design, oferim clienților noștri întotdeauna pachete complete, care cuprind imaginea individualizată, programarea, rezervarea numelui de domeniu, încărcarea conținutului, optimizarea motoarelor de căutare, găzduire, mentenanță ulterioară și alte dezvoltări.

Portofoliul nostru cuprinde un spectru larg de pagini web corporative, administrative și de e-commerce.

Magazine virtuale

În prezent, întreprinderile mici și mijlocii axate pe comerț nu își permit să treacă cu vederea vânzările prin intermediul internetului. Internetul oferă o posibilitate serioasă pentru ca vânzătorul și cumpărătorul să se găsească reciproc. Astfel, produsele oferite spre vânzare pot ajunge în orice loc din lume, indiferent de fusul orar și de programul de lucru, contând pur și simplu ingeniozitatea. Produsele software pe bază de magazin virtual (webshop) întrunesc factorii tehnici, financiari, logistici și de marketing ai distribuției eficiente prin intermediul internetului.

Compania noastră oferă sprijin în realizarea imaginii profesionale, în programarea, în crearea de interfețe de administrare robuste, în integrarea de funcții de plată on-line, în optimizarea pentru motoarele de căutare, în încărcarea produselor și a conținuturilor, respectiv în găzduirea de magazine virtuale. Suportul multilimbă, prezentarea și plata produselor în mai multe valute nu constituie un obstacol, astfel, este posibil ca o firmă locală să își găsească locul cu ușurință chiar și pe piața internațională. În timpul procesului de dezvoltare, pe lângă propria noastră platformă eCubator, mai utilizăm și platformele, Magento, WooCommerce și PrestaShop.

După livrare, sprijinim clienții noștri prin operarea magazinelor lor virtuale și furnizarea de expertiză în domeniul marketingului online, pentru a obține mai multe comenzi și clienți mulțumiți.

Aplicații mobile

Cu răspândirea smartphone-urilor, a tabletelor și PDA-urilor, a apărut o industrie de telefonie mobilă complet nouă și modernă, iar aceasta se va integra, probabil, în viitorul apropiat, și mai mult în viața de zi cu zi a oamenilor. Astăzi, companiile și organizațiile își prezintă deja produsele, serviciile prin intermediul dezvoltării de aplicații mobile (apps). Aplicațiile mobile cuceresc tot mai mult spațiu în industria divertismentului, a diferitelor activități comerciale, în sectorul serviciilor medicale, sau pur și simplu în cadrul companiilor, ca mijloace de creștere a eficienței. Acestea joacă un rol semnificativ în facilitarea executării sarcinilor de zi cu zi.

Compania noastră oferă servicii profesionale în domeniul dezvoltării aplicațiilor mobile, de la concept până la implementare, bazate pe platforme native (Android iOS), sau pe platforme hibride (MoSync, PhoneGap). Am câștigat suficientă experiență pentru a putea dezvolta aplicații funcționale, și profitând de posibilitățile oferite de tehnologie, furnizăm clienților noștri soluții cu calitate și cu valoare adăugată ridicate.

Outsourcing

Nearshore outsourcing este un proces din ce în ce mai popular în rândul companiilor IT majore. Marile companii occidentale suferă de lipsă semnificativă de resurse, în ceea ce privește tehnologia și resursele umane. În unele cazuri sunt nevoiți să apeleze la reducerea costurilor într-o oarecare măsură. În acest scop, un obiectiv avantajos îl constituie regiunea Transilvaniei centrale din România, unde companiile IT locale pot oferi prețuri mai competitive în comparație cu alte companii din zone metropolitane, și dat fiind faptul că România a aderat la Uniunea Europeană, barierele de colaborare în materie de drept și comunicații, nu mai sunt valabile.

În centrele noastre de dezvoltare din Miercurea Ciuc și Sfântu Gheorghe, pe lângă abordarea multiculturală, oferim un mediu de lucru modern și flexibil profesioniștilor noștri, care participă la un sistem de formare continuă, astfel încât să fie apți pentru munca orientată spre client, transparentă, de la distanță.

Serviciile noastre se bazează pe costuri transparente și relativ scăzute, pe parteneriate solide și pe termen lung, respectiv pe muncă de înaltă calitate și cu multă expertiză, efectuată într-un fus orar convenabil.

Marketing online

Importanța marketingului online a crescut în mod semnificativ în decursul ultimului deceniu. Pe lângă instrumentele de marketing tradiționale, acesta sprijină promovarea site-urilor web, a produselor sau serviciilor pe Internet.

Un magazin virtual, chiar dacă este realizat în mod corespunzător, nu își poate atinge scopul comercial dacă nu este sprijinit de o activitate serioasă de marketing online. Prestăm servicii de online marketing pentru numeroase magazine web, mici și mari, dispunând de mai mulți ani de experiență. Există numeroase metode și instrumente transparente, previzibile, iar prin optimizarea pe motoarele de căutare (SEO) și prin campanii Google Adwords sau Facebook, obținem ca produsele, serviciile, paginile web ale clienților noștri să fie găsite ușor și rapid de către potențialii cumpărători.

În timpul campaniilor, ajutăm pe clienții noștri în găsirea celor mai potrivite platforme pentru reclame, determinăm cuvintele cheie relevante, realizăm texte publicitare, bannere, în conformitate cu cerințele formale ale interfeței de anunțuri în cauză, punem la dispoziție statistici și rapoarte pentru urmărirea eficienței, și nu în ultimul rând, elaborăm bugetul de online marketing.

Hosting

Serviciile noastre de găzduire oferite prin propriile servere, situate într-un centru de date din New York, cu o infrastructură performantă, le recomandăm acelor clienți cărora este important ca datele lor să fie stocate în condiții profesionale și securizate, totodată să fie accesibile rapid atât de către utilizatorii autohtoni, cât și de cei din străinătate.

Oferim spațiu de găzduire pre-configurat, la prețuri accesibile, pentru pagini web existente sau pentru cele dezvoltate de noi. La cerere, punem în exploatare servere de corespondență electronică SMTP, POP3, IMAP și efectuăm, de asemenea, achiziționarea și configurarea de nume de domenii și încărcare de conținut. Pentru site-uri foarte frecventate, care necesită resurse majore, vă recomandăm serverele noastre virtuale (VPS) de înaltă performanță, care sunt mult mai ieftine decât serverele fizice dar și mai ușor scalabile în ceea ce privește capacitatea.

Sunt realizate zilnic copii de siguranță, garantând astfel ca informațiile să poată fi recuperate în caz de defecțiune tehnică (hardware sau software) , sau în cazul în care webmaster-ul șterge accidental anumite date.

Produse

Toate proiectele noastre sunt unice, însă există unele deosebite, pe care le-am construit de la zero, pornind de la idei proprii, și pe care le dezvoltăm permanent, în baza reacțiilor/cererilor clienților, ținând pasul cu tendințele actuale.


  • Prisma
  • OptimEZ
  • eCubator

Prisma

Sistemul nostru de management dezvoltat pentru întreprinderile mici și mijlocii, care ajută în gestionarea inventarului, facturare, urmărirea plăților, înregistrarea produselor și clienților, pregătirea diferitelor rapoarte și alte sarcini administrative.

Sistemul se bazează pe tehnologii Web, astfel, în cazul societăților cu mai multe puncte de lucru, datele stocate în baza centrală de date sunt accesibile din oricare dintre aceste puncte de lucru printr-o conexiune internet, oferind o vedere în timp real asupra inventarului, plăților și rapoartelor sau asupra întregii companii. Programul include mai multe opțiuni de configurare, prin care se pot acoperi nevoile specifice ale companiilor active în diferite sectoare.

OptimEZ

Acest software poate fi de folos în primul rând întreprinderilor care dispun de o vastă rețea de agenți, iar activitatea acestora trebuie programată în prealabil și urmărite foarte atent. Activitatea agenților sau chiar a întregului personal poate fi planificată și urmărită, defalcată pe zile, ore, minute, și la toate activitățile se pot atribui: clienți, locații, activități, note, documente, etc. Aceste activități programate sunt afișate transparent, și pot fi obținute și în format tipărit. Activitățile pot fi urmărite din perspectiva reușitei, a timpului programat și cel efectiv, astfel activitatea și eficiența agenților și a personalului devin măsurabile.

Sistemul se bazează pe tehnologii web, deci prin intermediul unui browser de internet poate fi accesat de oriunde, chiar și de pe dispozitive mobile, ceea ce poate constitui un avantaj semnificativ persoanelor care lucrează pe teren.

Sistemul poate fi integrat cu sistemul ERP existent al companiei, și, prin sincronizare bidirecțională, se poate preveni introducerea dublă a mai multor date (de ex. clienți).

eCubator

Sistemul eCubator dezvoltat de noi este o platformă care poate sprijini simultan mai multe aplicații web, chiar dacă aceste aplicații sunt de natură diferită și au obiective diferite. Dintre configurațiile posibile, aplicațiile web bazate pe eCubator pot fi configurate ca site-uri web cu conținut administrabil, sisteme de e-commerce cu facilități de plată on-line și coș de cumpărături, sau alte aplicații web, care implică logică personalizată.

Sistemul eCubator este mai mult decât un simplu sistem CMS: poate fi folosit drept bază pentru orice sistem bazat pe web, care oferă gestionarea flexibilă a datelor și diverse module, variind de la funcții de management al conținutului, managementul informațiilor despre clienți și comenzi, până la facturare și chiar trimiterea de buletine informative (newsletter).


Portofoliu

Puteți vedea mai jos unele dintre lucrările reprezentative din portofoliul nostru web:

Truffoir – Trufe din Transilvania .NET / eCubator
Federația Română de Hochei pe Gheață .NET / eCubator
Arch Moulding .NET / eCubator
Direcţia pentru Agricultură Harghita .NET / eCubator
Fenestela 68 .NET / eCubator
Koz-Service .NET / eCubator
Garden State Securities .NET / eCubator
Schulleri şi asociaţii societate civilă de avocaţi PHP / Wordpress
Palcaro .NET / eCubator
Dakota Security PHP / Wordpress
Pensiunea Lobogó PHP / Wordpress
Magazin virtual FairTools Magento / PHP
Magazin virtual ProdusePlastic Magento / PHP
Magazin online FunBike .NET / eCubator
PIRO ERP Drupal / PHP
Drumeții virtuale prin Ciuc .NET / eCubator
Pensiunea Zenit .NET / eCubator
Áprily Lajos Főgimnázium .NET / eCubator
Csíki Vállalkozók Egyesülete .NET / eCubator
Asociaţia Transilvania Vie .NET / eCubator
Erdély – Top 10 város .NET / eCubator
MPower Body Work .NET / eCubator
Bibas Group .NET / eCubator
IT Plus Cluster Drupal / PHP
FK Csikszereda PHP / Wordpress
Harviz SA Joomla / PHP
AC Lighting .NET / eCubator
Best Cast .NET / eCubator
Carl Sylsvestre Consulting .NET / eCubator
Detroit City .NET / eCubator
Studio foto Dobos .NET / eCubator
Frank Ridge Foundation PHP / Wordpress
Gerkon .NET / eCubator
Guild For Early Music .NET / eCubator
M. Grunberg Inc PHP / Wordpress
Invioo .NET / eCubator
Lamontis Partners .NET / eCubator
Rita Lengyel .NET / eCubator
Pimpimpáré .NET / eCubator
QWANZ PHP
The Last Castrato show .NET / eCubator
Transylvania Top 10 .NET / eCubator
Portal Undock .NET / eCubator
Villatobagolf .NET / eCubator
West-Con Consulting .NET / eCubator
Zbori.ro Drupal / PHP
Boomerangservices.ro Drupal / PHP
RomaniaRooms Drupal / PHP
Biofruct PHP / Wordpress
Caritas Drupal / PHP
Uniprest PHP / WooCommerce / Wordpress
Juuz.me PHP / Wordpress
AquaEnergia Drupal / PHP
Jakab Antal PHP / Wordpress
Cakesupplies USA PHP / PrestaShop
iData PHP / Wordpress

Echipa

Echipa noastră are o atitudine multiculturală, fiind formată din profesioniști experimentați și foarte bine calificați. În prezent, în cadrul firmei noastre activează 25 de programatori, care sunt ajutați de 10 alți colegi (manageri de proiect, analiști de sistem, consultanți, specialiști de suport tehnic și testeri). Membrii echipei se auto-formează în continuu pentru a putea corespunde celor mai noi provocări din sector și pentru a putea livra clienților soluții IT de înaltă calitate.

Kozma István
Co-Founder, CEO
Török Zsolt
Co-Founder
István
System Architect
Erika
.NET developer
Ervin
Project Manager
István
Senior .NET developer
Beáta
Project Manager
Botond
.NET developer
Szidónia
Customer support
István
Web developer
Zsombor
.NET Developer
Adél
Web Developer
István
Senior Developer
Hunor
.NET Developer
Orsolya
Senior Developer
Róbert
Web Developer
Sarolta
HR & Administration
Emilian
UX Developer
Hunor
Senior Developer
Emánuel
Online marketing specialist
Csaba
Mobile Developer
Ibolya
Web Developer
Orsolya
.NET Developer
Előd
Web Designer & Developer
Arnold
.NET Developer
Csaba
DevOps
Attila
Sales & Marketing
Sarolta
QA Tester
Mihály
Customer Support
Alpár
Web Developer
Botond
Infrastructure Manager
Róbert
Operations Assistant
Hunor
Project Manager
Noémi
Business Analyst
László
Customer support
Árpád
Junior web developer
László
Junior tester

Cariere
Datorită numărului mare de comenzi compania noastră este în continuă creștere, motiv pentru care dorim să ne extindem echipa cu noi colegi. Căutăm tineri cu experiență în anumite domenii de specialitate, cu dorință de formare continuă, dispuși să se dezvolte și mai mult prin intermediul proiectelor noastre. Pe lângă experiența profesională cerută, competențele cheie ale candidatului ideal sunt atenția la detalii, abilități bune de comunicare și năzuința continuă spre excelență. Echipa noastră tânără și energică nu suferă de lipsa de motivație, iar produsele și serviciile noastre sunt apreciate atât în țară cât și în străinătate. Fii și tu membru al echipei ENETIX!
Alătură-te!

Contact

Str. Szék Nr.7/A
530201 Miercurea Ciuc, Harghita, România
+40-744-766.860, office@enetix.ro

RO18765987
J19/505/2006
RO02 BACX 0000 0002 8026 5000 UniCredit Țiriac Bank

Cu ce vă putem ajuta? Nu ezitați să ne contactați cu ajutorul formularului de mai jos!